jueves, 28 de abril de 2022

BLOG AWARDSPACE

DOMINIOAK:

Zer da dominio bat? Aurreko galdera erantzun baduzu, ba ahal dakizu dominio bat sortzen? Eta dominio bat izateko beti dirua erabilo behar da? 

   -  Interneteko dominioa da webgune bati identifikatzeko ematen zaion izen eskluziobo eta bakarra da. Izena zuk aukeratzen duzu, baldin eta letraz, zenbakiz eta gidoiz osatuta badago eta erabilgarri badago; domeinuaren luzapena, berriz, letra gutxi batzuen konbinazio finkoa izaten da.

   -  Guk dominio bat sortzeko, awardspace-rekin sortu egin dugu. Izan ere, kontu bat sortu egin gara eta barruan sartzerakoan, dominio ordaindu gabe bat sortu egin dugu.

  - Gehienetan dominio bat izateko ordaindu egin behar da, baina salbuespen batzuk daude urte baterako. Horrela egin ahal dezakezu ezer ez ordaintzeko eta urrengo urterako beste bat hartu.


BLOG-AK:

Blog bat zer den dakizu? Blog bat sortzeko zer behar den dakizu? Blog bat sortzen badakizu?

   -  Web orria, normalean pertsonala, egitura kronologikoa erregularki eguneratzen duena eta gai jakin bat jorratzeko erabiltzen dena. 

   -  Guk bloga egiteko awardspace erabili dugu. Horretarako dominio dohain bat hartu egin dugu eta gero hor barruan gauzak sartu ditugu.




NIRE ZATIA BLOGEAN:

   -  Nire kasuan, Padeleko pala bat jarri dut, horren arrazoia da nik padela gustatzen zaidalako eta nire arrebarekin entrenatzen dut. Palan klikatzen bazara, nire esparruaren barruan eramango zaitu eta hor hasieran argazki batzuk jarri ditu.

  -  Geroago, sarrera bat dago niri buruz, gure taldean egindako lana hor azalduta dago eta gure bizitzako gauza interesgarriak.

  -  Gure webgunean sartu nahi baduzu link honetan klikatu: Laika.mywebcommunity.org



No hay comentarios:

Publicar un comentario

3. EBALUAKETAREN PROIEKTUA